روش های شستن یخچال فریزر
نوشته شده توسط : علی


در‌این نوشته‌ی‌علمی طریق های شست و رفت یخچال فریزر را همپا با یادگرفتن پاک کردن نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد و خدمت کندانسور دستگاه را برای شما شرح داده ایم تا از بوی بد و آلوده بودن سردخانه ، یخچال یا این که ساید بای ساید خویش خلاص گردید . همینطور در حیث داشته باشید که پاک کردن سردخانه به طور تروتمیز منجر می‌گردد کمتر نیاز به تعمیر فریزر پیدا فرمایید و در هزینه ها صرفه جویی فرمایید .

 

راهنمای تمیز کاری و خدمت یخچال فریزر سامسونگ
برای تمیزکاری یخچال فریزر و پاک کردن قفسه ها و کشوها نخست دستگاه را از برق بکشید. تک تک مواد غذایی درون سردخانه را بیرون نموده وآنها را روی یک میز قرار دهید تا یخچال فریزر به طور کامل تخلیه شود. شما میخواهید خلأ داشته باشید تا بتوانید به‌راحتی بتوانید مورد ها موردنظر را تر و تمیز نمایید. شایسته ترین فرصت برای این عمل وقتی میباشد که مقدار خوراک در فریزر شما نادر باشد. مانند پیش از خرید هفتگی خویش که‌این مورد منجر می گردد که اقلام بسیار کمتر برای جابه‌جایی وجود داشته باشد. سردخانه خویش را بیش تر از یک ساعت بی صدا نکنید چون بعضا از مواد غذایی ممکن میباشد در یک‌مجال نسبتاً کوتاه در معرض خطر قرار بگیرند. داشتن یک کولر گازی در فصول گرم سال می تواند از فاسد شدن مواد غذایی در طول شست و رفت یخچال فریزر پرهیز نماید. در حالتی‌که یخچال فریزر و یخچال را در آب‌وهوای سرد منزه نمائید ، ممکن میباشد بتوانید مواقعی را در بیرون از خانه خویش قرار دهید.

 

هرگونه غذای ما‌نده ، کپک‌زده ، غیرقابل‌تناول کردن و یا این که هرگونه غذای مشکوک را خارج بیاورید. در شکل قابلیت، از کیسه مقاوم برای پرهیز و نشت آن به کار گیری کنید. فریزر را بایستی به طور هر ساله یا این که سه‌ماهه منزه کرد. نگه‌داشتن بیش‌ازحد بعضا از مواد درون سردخانه برای ما هشدار محسوب میشود ، درصورتی‌که ما تماماً آنها را فراموش کرده‌ایم.
تاریخ انقضا و شیوه به کار گیری فرآورده را چک نمایید. این‌ها معیارهایی می‌باشند که به ما یاری میکنند تا متوجه بشویم کدام مورد ها بایستی از سردخانه پاک گردد. مواقعی را که بعید به حیث میرسد مورداستفاده قرار دهید از در میان ببرید. پس‌ازآن مطمئن گردید که منزل شما از مجموع مواد غذایی که شما خارج میکشید بوی بد نگیرد.
هر قفسه کشویی را از یخچال فریزر خارج بیاورید. برای ایفا سریع‌خیس این فعالیت ، زمانی‌که میخواهید قفسه یا این که کشو یا این که مانند آن را بردارید، آن را در مجاورت کاسه‌شویی آشپزخانه قرار دهید، چون در آنجا پاک کردن بسیار سهل وآسان‌خیس خواهد بود.
برای تزکیه سریع، موردنیاز وجود ندارد که مجموع قفسه‌ها را خارج بیاورید. البته ایفا این فعالیت نظافت کردن را ضمانت می‌نماید.
قفسه‌ها، کشوها و دیگر سطح های را با دست بشویید. شستن آنها با صابون خانگی مطلوب خواهد بود.
بیشتر مواقعی که از یخچال فریزر خویش خارج آورده‌اید، مطلوب وجود ندارد یا این که نباید در یک ماشین پیاله‌شویی تفاهم نامه. بجای ماشین کاسه‌شویی میتوانید با استعمال از کف صابون خانگی ، یک برس خوب یا این که اسفنج مطلوب آغاز به نظافت کردن قفسه ها و کشو های فریزر خویش نمایید.
هیچوقت قفسه شیشه‌ای سرد را با آب گرم نشویید. تغییر‌و تحول ناگهانی دما ممکن میباشد سبب ساز شکستن شیشه خواهد شد. برای شستن شیشه ها از آب سرد استعمال نمائید یا این که قفسه را خارج بیاورید و پیش از شستشو آن را به دمای اتاق برسانید.
درباره ی کثیفی‌های خیلی زیاد یا این که لکه‌های سنگین نگران نباشید و از آب گرم و آمونیاک برای پاک کردن آن ها به کارگیری نمائید.
باور نتایج نمایید که قفسه‌ها و کشوهایی که خارج آورده‌اید پیش از ورود به فریزر و یخچال، به‌طور بی نقص کم آب‌شد‌ه‌است.
درون فریزر را با محلول تمیزکننده موردنظرتان پاک نمایید. هرگونه لکه‌های گران قدر یا این که به یادماندنی را به طور کامل تمیزکنید و تمامی مقاطع ما‌نده را با یک پارچه یا این که اسفنج منزه فرمایید. از صابون خانگی کارکشته یا این که تمیزکننده در درون یخچال فریزر استعمال نکنید چون مواد غذایی ممکن میباشد رایحه را جذب نماید. در ازای، از یکی طرز‌های نظافت کردن طبیعی به کار گیری فرمائید:

2 قاشق غذاخوری سودا و 1 جام آب گرم
یک بخش سرکه سیب به 3 بخش آب گرم اضافه نمائید.
اعتقاد نتیجه ها فرمایید که درون درب‌های سردخانه منزه میباشد. در صورتی‌که درب فریزر شما فضای قفسه‌ای دارااست و به‌طور تر و تمیز به کارگیری میشود، به طبعً آن ناحیه را هم با یک منزه‌کننده پاک فرمائید.
آب مازاد را از قفسه های فریزر خویش منزه نموده و قفسه ها را به طور کامل کم آب کنید و آن گاه آنان‌را باطن فریزر قرار دهید.
روش پاک کردن لاستیک ( واشر ) به دور درب سردخانه سامسونگ
لاستیک بدور درب یخچال فریزر را با به کارگیری از یک محلول حل‌گردیده از ½ آب و ½ سرکه سپید پاک نمائید. برای شستشو درز درب ها از مواد آب ژاور به مقدار زیاد به کار گیری نکنید، چون ممکن میباشد لاستیک را وخیم نماید.
پس از کم آب شدن لاستیک، روغن لیمو، روغن معدنی یا این که لوسیون تن و یا این که وازلین را بر روی لاستیک آغشته فرمایید این عمل سبب ساز میگردد تا لاستیک انعطاف‌پذیر بودن خویش را مراقبت نماید. این عمل را هر 6 ماه یکبار اجرا دهید.
مواد غذایی را به یخچال فریزر وارد فرمایید. کاسه، بطری و... را نموده و آن‌ها‌را در سردخانه قرار دهید. پیش از قرار دادن آن ها، تاریخ انقضاء را برای موادی که سریعاً وخیم میشوند، آنالیز فرمایید.

روش پاک کردن فضای بیرونی سردخانه سامسونگ
تمامی مقاطع بیرونی فریزر و سردخانه ، ازجمله جلو ، پشت ، کنار و سقف را پاک نمایید . دستگاه را به جلو بکشید تا تمامی زوایای آن در دسترس شما قرار گیرد ، بعد تمامی مقاطع بیرونی را با به کارگیری از حوله و تمیزکننده کلیه‌منظوره منزه فرمایید .از شستن یخچال فریزر با شلنگ آب غیروابسته دوری فرمایید.

روش نظافت کردن و خدمت کندانسور و پروانه رشته فریزر سامسونگ


در شرایطی‌که کندانسور فریزر شما با گرد و غبار ، گیسو وکرک پوشانده گردد، بازدارنده جابجایی صحیح حرارت گردیده و سبب ساز می شود که کمپرسور فریزر سامسونگ وظیفه خویش را طاقت فرسا‌خیس ایفا دهد تا یخچال فریزر را خنک نگه دارااست. این بخش از یخچال فریزر و سردخانه خویش را هر شش ماه یکبار منزه کنید تا فریزر خویش را در اوضاع ایده آل محافظت نمایید.

سردخانه را از برق بکشید. برای پرهیز از شوک الکتریکی اصلی میباشد که یخچال فریزر را از برق خارج بیاورید. درصورتی‌که دسترسی به پریز برق فریزر ایراد میباشد سفارش میشود فیوز مینیاتوری آشپزخانه را انقطاع نمایید.
با استعمال از یک برس به‌آرامی گرد و غبار را از کندانسور سردخانه تمیز نمایید.
بسیار مراقب باشید که لوله ها را رخنه‌ نکنید.
از یک برس کویل یا این که یک دستمال نخی و یک مقدار آب به کار گیری فرمائید تا گردوغبار و خاک را از پراونه رشته کندانسور پاک فرمایید.
پاک کردن و خدمت آراسته فریزر یاری میکند تا همواره بوی جدید و خوب از آن استشمام نموده و در مصرف انرزی صرفه جویی نماییم و قدمت دستگاه خویش را بالا ببریم.

این نکته را همواره در لحاظ داشته باشید که در صورتیکه متوجه یک کثیفی جزیی یا این که لکه در فریزر شدید ، کارایی نمائید سریعااآن را پاک نمائید و منبع لکه را بردارید . چون منزه نکردن سریع آن‌ها می‌تواند سبب گردد در آینده مشقت بار‌خیس تمیز شوند.

 

در شکل نیاز به خدمت و تعمیرات یخچال و ساید بای ساید سامسونگ ، متخصصان ماهر راس تعمیرات ساید سامسونگ فراهم سرویس رسانی به شما مشتریان گرامی میباشند تا امداد نمایند در سریعترین مجال ممکن خلل سردخانه سامسونگ شما برطرف خواهد شد. صرفا کافیست با اعتنا به محدوده سکونت خویش با شماره های نوشته شده در انتهای شیت تماس حاصل نمایید و یا این که از روش فرم آنلاین درخواست خویش را تصویب فرمایید تا متخصصان ما در سریعترین فرصت ممکن جهت تعمیر و خدمت سردخانه ساید سامسونگ شما به محل اعزام و در کوتاه ترین فرصت ، ایراد دستگاه شمارا رفع کنند.





:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: